A Floraponton az Áruda virtuális árudát jelent. Minden eladónak létre kell hoznia egy árudát, hogy a vevők könnyebben tájékozódjanak, és kialakulhasson az a márkahűség, amire minden eladónak szüksége van. Mivel a vevő előre fizet, ezért bizalommal kell lennie az Áruda felé is, hogy valóban jó terméket kap, és időben jut hozzá. Ennek a bizalomnak a kiépítésére szolgálnak azok a beállítások, amelyekkel Árudádat még vonzóbbá és ismertebbé teheted.

Tartalom:

1. Áruda neve

2. Áruda bemutatkozása

3. Áruda képek

4. Áruda szüneteltetése


1. Áruda neve

A névnek elsődleges szerepe van Árudád megkülönböztetésében, ezzel az arculati elemmel találkozik legtöbbször a vevő.
Amikor a vevő rákeres Árudádra, vagy rákattint a terméknél feltüntettet Áruda nevére, akkor az Áruda profiloldalára jut. Az Áruda neve lehet a saját neved vagy lehet fantázianév is. Legjobb, ha beszédes, könnyen megjegyezhető és termékeidre jellemző nevet választasz. A rendszer csak egyedi nevet engedélyez, egy nevet nem enged újból felhasználni.


2. Áruda bemutatkozása

Az Árudád bemutatása kötelező, a szövegek később módosíthatóak. A leírások két helyen jelennek meg a vevő számára. A rövid bemutatkozás a profilod fejlécében, míg a részletesebb bemutatkozás a fejlécképe alatt olvasható, továbbá a termékoldalon Az Árudáról fülre kattintva jelenik meg.

Áruda megjelenése 1
A rövid bemutatkozás ne legyen több pár mondatnál, és az árudád profiljára, céljaira helyezze a hangsúlyt.

A hosszabb leírásban, már inkább kitérhetsz olyan egyedi jellemződre, amely a termeléssel, termék-előállítással, felhasználással és minőséggel kapcsolatos. Kérjük, kerülj olyan nem bizonyítható állításokat, mint legolcsóbb vagy legjobb áruda. Ezzel kapcsolatban a vevők sokkal inkább támaszkodnak a többi vevő véleményére, mert az számukra megbízhatóbb forrás.
Amennyiben saját weboldalad vagy facebook oldalad is van kérjük, kerüld ezek közvetlen reklámozását, belinkelését. Az oldal adminisztrátorai ezeket az utalásokat törlik a szövegekből.


3. Képek az árudáról

A leírások mellett a képeknek a figyelemfelkeltésben és a márkahűség kialakításában fontos szerep jut.

3.1. Fejléckép

A fejlécképpel az Árudád profiloldalán és az árudák listájában találkozhat a vevő. Ezt a szezonnak megfelelően lehet aktualizálni vagy változtatni. Mérete 1200px*450px, tehát az ideális képarány a 2,66:1. Ha más arányú képet töltesz fel, akkor előfordulhat, hogy a szerkesztés során a kép olyan része is leesik, ami fontos lenne.

Még nem állítottam be semmit, mi fog megjelenni?

Amíg nem töltesz fel képet, addig a Florapont alapbeállítása jelenik meg, lásd az alábbi példákat.

3.2. Logó

A logó csak az Árudád profiloldalán jelenik meg. Lehet arckép vagy grafikai logó is. Alakja négyzet alakú, 150px*150 px méretű vagy ennél nagyobb. Ha nem ilyen arányú képet töltesz fel, akkor előfordulhat, hogy a szerkesztés során a kép olyan része is leesik, ami fontos lenne. Amíg nem töltesz fel képet, addig egységesen egy sablon “avatar” jelenik meg minden árudánál, így a te árudádnál is.

Áruda megjelenése 2

4. Áruda szüneteltetése

A kertészeti árusítás erősen szezonfüggő, de más egyéni okok is közrejátszhatnak abban, hogy időszakonként szüneteltesd az árusítást.

Áruda megjelenése 3
Árudád szüneteltetését Áruda>Beállítások>Áruda adatai fülön belül tudod megtenni

A szüneteltetés alatt termékeid láthatóak maradnak, de a vevő nem tudja megvásárolni mindaddig, amíg ezt külön újra fel nem oldod. Ha Árudádat egy időre fel szeretnéd függeszteni vagy teljesen szüneteltetni, úgy, hogy se a termékeid, se az Árudád ne legyenek láthatóak, akkor kérjük, lépj kapcsolatba vevőszolgálatunkkal. Amennyiben nincs élő megrendelés termékeidre, akkor a kérést 48 órán belül teljesítjük.

Áruda megjelenése 4
A szüneteltetéssel kapcsolatos tájékoztatód a profiloldaladon jelenik meg kiemelt üzenet formájában.