Rendelések kezelése

1. Rendelések részletei

A beérkezett rendeléseidről emailben kapsz értesítést, és tételesen megtalálhatod az Árudám> Rendelések menüpont alatt is bármikor.

Egy rendelés egy vevőhöz kapcsolódik, de egy megrendelés tartalmazhat többféle vagy több darab terméket.

A rendelésedet a vállalt határidőn belül kell kiszállíttatnod vagy kiszállítanod a vevő által előre kifizetett szállítási díj terhére. Ha másképp nem rendelkeztél, akkor a szállítási határidő a megrendeléstől számított 10 nap. Ha időközben változott a szállítási díj, vagy rosszul számoltál, azt már nem háríthatod tovább a vevő felé. Ebben az esetben azonnal módosítsd a szállítási kondícióidat, hogy a további rendeléseknél ne legyenek kellemetlenségeid, de sajnos a meglévő rendelésnél további költségigénnyel nem léphetsz fel.

Az Állapotok és műveletek oszlopban a Rendelés részletei linkre kattintva láthatod azokat az információkat, amik a rendelés teljesítéséhez szükségesek.

2. Üzenet a vevőnek

Rendkívüli esetben vagy tőled független ok miatt, ha a szállítást nem tudod határidőben teljesíteni, vagy például a megrendelt terméked elpusztult, tönkrement, mielőtt kiszállíthattad volna, akkor üzenj a vevőnek. Ezt megteheted az Állapotok és műveletek oszlopban a Rendelési megjegyzés linkre kattintva.

Ebben az esetben egy üzenő felültre jutsz. Az üzenetedet a vevőnek emailben továbbítjuk, aki a profiloldaladon tud neked válaszolni.

Ez az üzenő felület alkalmas egyéb köszönő üzenet továbbítására is a későbbiekben, de kérjük, vedd figyelembe, hogy minden olyan üzenetet, ami a Floraponton kívüli vásárlásra buzdítja a vevőt, töröljük, és súlyosabb esetekben az áruda tevékenységét is felfüggeszthetjük. Az üzenet csak arra az email címre megy el, amit a vevő a megrendeléskor megadott.

3. Termék kiszállítása

Ha elindítottad a terméked, akkor azt jelezd a vevő és felénk is a Állapotok és műveletek oszlopban a Termék úton linkre kattintva.

Ebben az esetben minden érintett tájékoztatást kap arról, hogy a megrendelés részedről teljesítve, és már úton a van a terméked. Ha ezt elmulasztod, akkor a vevő fölöslegesen fog aggódni, és mi sem tudjuk beállítani a bevételed utalását időben. A Termék úton funkciót alkalmazva a Kiszállítva oszlopnál a rendelés státusza átvált Igenre. Csak akkor alkalmazd, ha a teljes rendelésedet elindítottad, a részteljesítés esetén ne. Ha véletlenül nyomtad meg a termék úton linket, akkor ezt már nem lehet visszaállítani, de kérjük, üzenj a vevőnek, hogy tévedés történt, és tájékoztasd a valós helyzetről.

4. Számlázás

A szállítással együtt kell elküldened a megrendelés adatainak megfelelő számlát, amelyben a vevő a számlázási adatokban szerepelő név és cím, a számla összege pedig a teljes bruttó összeg, beleértve a szállítási díjat is. Kérjük, egyeztess könyvelőddel.

A kiszállítás jelzését követően 20. napon utaljuk a bevételed automatikusan, ha reklamáció nem történt a vevő részéről.