Kérdésed van? Elakadtál az oldal használatában? Váratlan helyzet merült fel a rendeléseddel kapcsolatban? Igyekszünk segíteni!

Mielőtt írnál nekünk, érdemes megnézned támogató menüpontjainkat, lehet, hogy ott azonnal megtalálod a választ! Vásárlással kapcsolatos gyakran ismételt kérdésekre a Vásárlói útmutató menüpontban találsz válaszokat, míg az árudával kapcsolatban az Árusítói útmutató menüpontban adott válaszok lehetnek segítségedre.

Ha a rendeléseddel kapcsolatban merült fel kérdés, kérjük, elsőként közvetlenül az árusítónak írj az Áruda üzenőfalán keresztül. Az árudákat megtalálod az Árudák listájában, vagy használd az oldalsávban lévő Árudakeresőt. Ha nem tudod elérni, akkor jelezd nekünk az alábbi űrlap beküldésével. Kérjük, üzenetedben mindenképp tüntesd fel a rendelésed számát is.

Ha hibát észlelsz az oldal működésében, kérjük, elsőként minket értesíts. Segítségedet előre is köszönjük.

Üzenet a Florapontnak

Kérdésedre igyekszünk 24 órán belül válaszolni. Vevőszolgálatunk munkanapokon üzemel, a hétvégén és ünnepnapokon beérkezett kérdéseket csak az azt követő munkanapon tudja feldolgozni.