1. Válogatás és megrendelés

Florapont oldalán hazai és külföldi kertészetek és termelők árulják növényeiket, szaporító anyagaikat. Megrendelésedet közvetlenül az áruda teljesíti, ezzel is látványosan csökkentve a termékre rakódó raktározási és tárolási költségeket, azaz termelői áron jutsz így a kiválasztott termékhez.

Az áruda neve minden terméknél fel van tüntetve, így később könnyebben megtalálod kedvenc és megbízható árudádat és annak termékeit. Az áruda profiloldalán további tájékoztatást kapsz az áruda tevékenységéről és szállítási kondícióiról.

Közvetlenül a termelőtől

Csak olyan termékeket találsz az oldalunkon, amikből az árudák ki tudnak szolgálni, de a a növények kitermelése és szállítása időjárásfüggő, ezért mindenképpen érdemes az áruda oldalán a kondíciókról tájékozódni. Előfordulhat, hogy csak előrendelést tudsz leadni, és hosszabb szállítással kell számolnod. Ha nem akarsz lemaradni az adott növényről, termékről, akkor a szezonon kívüli időszakban használd az előrendelés funkciót, és értesítünk, ha már elérhető az adott növény.


2. Kosár és fizetés

Kényelmes, online fizetés

A kiválasztott terméket, növényt a kosárba rakást követően a fizetési folyamat befejezésével és teljesítésével tudod megrendelni.

A fizetési módokat bővítjük, jelenleg bankkártyás és banki átutalási fizetés elérhető, az átvételkor már fizetésre nincs mód. Így nem kell a termelőnek készpénzkezelési költséggel számolnia, árai ezért még kedvezőbbek.


3. Szállítás és átvétel

Minden termék házhoz jön

A megrendelt terméket az áruda a profiljában jelzett kiszállítással teljesíti. Nem minden áruda vállal országos kiszállítást. Ha lakóhelyed ilyen régióba esik, akkor a kosárnál azt láthatod, hogy a címedre az áruda nem adott meg szállítási módot, és így rajtunk keresztül nem tudod megvenni. Lehetőséged van közvetlenül üzenni az árudának, hogy egyéni megoldást találjatok. A szállítási költségek a megrendeléskor külön feltüntetésre kerülnek, így fizetéskor látod a teljes költséget.