Vásárlói kérdések

Általános információk

A kerti dísznövények teljes palettáját: fák, cserjék, évelők, fűfélék, egynyáriak mellett hagymás és gumós növényeket, virágmagokat.

Konyhakerti növények között az ehető, gyógy- és fűszernövényeken kívül gyümölcstermő bokrokat és fákat. 

Kész növényösszeállításokkal és tematikus címkékkel segítjük a válogatást, és olvashatsz növénytársítási ötleteket, ültetési tanácsokat, hogy kerted még szebb legyen.

Ha konkrét növényt keresel, kattints a fejlécben lévő nagyító ikonra, és írd be  a latin név, vagy a közönséges elnevezés legalább 3 karakterét.

Ha csak a tulajdonságok a fontosak, használd a szűrő funkciót. 

Csak olyan termék jelenik meg a listákban, ami a termelők készletén van, vagy hamarosan vásárolható lesz, tehát csak időszakosan nem tudja szállítani az Áruda. 

Az oldal fejlécében az Összeállításom fül alatt és/vagy a Fiókom> Összeállításom címszó alatt találod a már korábban elmentett kedvenceidet. 

Ha nem regisztráltként használtad a Kedvenceim funkciót, akkor az oldal elhagyása után a rendszer nem tudja megjegyezni őket, és a következő belépésnél már nem látod az ide tett termékeket. 

A növények elérhetősége folyamatosan változik, azok készlete, rendelhetőségi ideje limitált. Ha egy termék nem elérhető, annak adatlapján az Értesítést kérek gombra kattintva tudsz értesítést kérni. Amint ismét vásárolható lesz, ezt a feliratkozók felé emailben azonnal jelezzük, így nem maradsz le a beszerzési lehetőségről.

A növények termesztése és értékesítése ciklikus, telepítésük sok esetben időszakhoz kötött. Ha már tudjuk, hogy mikor lesz elérhető, akkor azt feltüntetjük az adott növénynél.

Mivel élő növényekről van szó, sajnos az is előfordulhat, hogy a kedvezőtlen időjárási körülmények, vagy épp növénybetegség miatt a várakozások ellenére mégsem lesz a termék kínálatban.

A kiválasztott terméket érdemes várólistára tenni, azaz értesítést kérni a termék adatlapján, és amint ismét vásárolható lesz, emailben jelezni fogjuk.

A növények magasságát, az edény méretét a termék adatlapján találod. Évelők, cserjék esetében minden esetben az edény mérete az irányadó, ez mutatja a gyökérzet fejlettségét. Minél nagyobb edényben van egy növény, annál erősebb, fejlettebb a gyökérzete. A kiszállítási méret, magasság évszakonként eltérő lehet. Bizonyos növények pl. ősszel visszahúzódnak, ezért ezek kora tavasszal még kisebb méretűek, mint ahogy az adatlapján jelezzük, de a gyökérzetük fejlett, egészséges. Kérjük, vedd figyelembe, hogy az oldalakon található képek csak illusztrációk, azok nem a tényleges kiszállítási állapotot mutatják!

Regisztráció/ Bejelentkezés/Fiók

Személyes fiókkal egyszerűbben és biztosabban vásárolhatsz, a rendelési során kért adataid megadásakor elkerülheted a vásárláskori elírásokat. Fiókodban könnyen nyomon követheted és kezelheted rendeléseidet.

Első lépésként regisztrálj a fejlécben található Fiókom gomb utasításait követve. Itt meg kell adnod email címedet, felhasználónevedet, és egy legalább 6 karakterből álló jelszót. Ezt követően azonnal kész a fiókod. A Fiókom>Bejelentkezés gombra kattintva tudsz fiókodba bejutni. 

Ebben az esetben rossz email címet vagy rossz jelszót írtál be. Ha elfelejtetted a jelszavad, használd az Elfelejtett jelszó funkciót.

A Fiókom funkcióra kattintva a regisztrációnál megadott email címedet kell beírnod, majd az Elfelejtett jelszavam gombbal elküldheted kérésedet. Automatikus emailben kapsz egy linket, erre kattintva megadhatod új jelszavadat.

Ebben az esetben küldj nekünk értesítést neved, címed, telefonszámod megadásával a Kapcsolat menüponton keresztül.

Fiókom > Fiókadatokra kattintva a megjelenő űrlapon tudod az adataidat megváltoztatni.

Fiókodba belépve a Jelszó változtatása  fül alatt találod a jelszó megváltoztatása funkciót.

Fiókom  > Rendelések pontnál találod rendeléseidet. Csak regisztrált vásárlások adatait mutatja.

Fiókod törlését a Kapcsolat menüponton keresztül kérheted neved, címed, telefonszámod megadásával.

Szállítás

A termékek adatlapján a Szállítás információs fül alatt részletesen olvashatsz a szállítási határidőről, de minden vásárolható terméknél a Kosárba gomb előtt is látható.

Weboldalunk egy online piactér, ahol egymástól független, önálló kertészetek, termesztők értékesítik növényeiket, ezért minden árudára egyedi szállítási feltételek és díjak vonatkoznak. Az eltérő árudák megrendelései külön csomagban érkeznek a megrendelőhöz. Ha több szállítási díj szerepel megrendelésében, akkor több áruda termékeiből vásároltál.

Ha egy áruda termékei közül rendel, akkor csak egy szállítási terheli a megrendelését, tehát -amennyiben lehetséges – érdemes a növényeket úgy összeválogatni, hogy azokat egy árudától tudja beszerezni.

A szűrőfunkciók között áruda alapján is szűkítheti a kínálatot, így csak a kijelölt áruda termékeit fogja látni.

Különböző árudák megrendeléseit sajnos nem tudjuk összevonni.

Weboldalunk egy online piactér, ahol egymástól független, önálló kertészetek, termesztők értékesítik növényeiket, ezért minden árudára egyedi szállítási feltételek és díjak vonatkoznak, és az általuk értékesített termékek külön-külön csomagban is érkeznek meg a megrendelőhöz. 

Az oldalakon található képek csak illusztrációk, azok a kifejlett állapotot mutatják. Nem tudunk virágzó növényt garantálni, mivel a növények virágzási állapota akár napról napra változhat.

Vásárlás

Email címedre azért van szükségünk, hogy a megrendeléseddel kapcsolatos információkat megküldhessük neked. Telefonszámodra a kiszállításkor a futárszolgálatnak van szüksége, de akkor is hasznos lehet, ha véletlenül rossz email címet adtál meg, és azon keresztül nem lennél elérhető.  A számlázási cím a számlakiállítás egyik kötelező eleme. Személyes adataidat mindig a hatályos Adatvédelmi szabályzatnak megfelelően kezeljük.

Fiókom  > Rendelések pontnál találod rendeléseidet. Csak regisztrált vásárlók bejelentkezett állapotú vásárlásainak adatait mutatja! 

Banki átutalás esetén vásárlásod csak a banki teljesítés után válik véglegessé, addig függő tételként szerepel. Technikai okok miatt előfordulhat, hogy sikeres átutalásod nem jelenik meg azonnal. Ha esetleg több nap is eltelt és nem látod, hogy változott volna a megrendelésed státusza, kérjük, vedd fel vevőszolgálatunkkal a kapcsolatot.

Az adott terméket kiválasztva és kosárba téve tudod elindítani a vásárlási folyamatot. Vásárlásodat leadhatod regisztrált vásárlóként vagy vendégfelhasználóként is. 

A legtöbb áruda biztosít utánvétes fizetési módot is. Az utánvétes fizetésnek többletköltsége lehet, és bizonyos értékhatár fölött már nem biztos, hogy elérhető.

A Florapont oldalán folyamatosan törekszünk arra, hogy mindig naprakész készletről tudj vásárolni. Ennek ellenére előfordulhat, hogy egy megvásárolt növény valami már nem elérhető (pl. időközben elfogy, vagy épp valami okból tönkre megy a termelőnél). Ha ez előfordul, akkor felvesszük veled a kapcsolatot, és helyettesítő terméket ajánlunk, vagy a már kifizetett termék árát visszautaljuk számládra.

A banki átutalásra váró rendeléseket 5 napig tartjuk fent, utána törlésre kerülnek. A megrendeléseben szereplő tételeket – tekintettel arra, hogy többnyire élő növényekről van szó – nem tudjuk garantálni, de minél hamarabb átutalod a rendelés ellenértékét, annál biztosabb, hogy minden tétel kiszállításra kerül.

Számlát minden esetben a terméket kiszállító Áruda állítja ki. Legkésőbb a kiszállítást követően jut el hozzád, elektronikus, vagy papírformátumban.

Megrendelésed módosítására a vevőszolgálatunknak megküldött információk alapján van lehetőséged addig, amíg a termék nem került kiszállításra. Érdemes megolvasnod az erre vonatkozó Vásárlási szerződéses feltételeket is.

Kérjük, jelezd vevőszolgálatunknak, vagy az Árudának írásban 24 órán belül fotót mellékelve. Jogos panasz esetén kérheted a termék cseréjét, vagy visszatérítést a jogszabályoknak megfelelő időtartamon belül.

Ha ugyanattól az árudától vásárolsz rövid időn belül, és az első rendelésed még nem került kiszállításra, úgy a Vevőszolgálatnál jelezheted a rendelések összevonására vonatkozó kérelmed. Amennyiben megoldható, és még nem került átadásra a csomagod a futárszolgálatnak, úgy összevonásra kerülnek a rendelések, és egy szállítási díjjal kerülnek kiszállításra. Ez esetben a szállítási díj a két megrendelés együttes tartalma alapján kerül kiszámlázásra.

Előfordulhat, hogy a levelezőrendszered a spam-ek közé, vagy a promóciós mappába teszi a levelet. Ha nem kaptad meg a visszaigazolást, ott nézd meg először. Ha továbbra sem találod, kérjük, jelezd Vevőszolgálatunknál.

Ha a rendelés leadása és a kiszállítás időpontja között hosszabb időszak telik el (pl. szabadgyökerű rózsák, virághagymák értékesítési időszaka) és több rendelést adtál le, azokat összevonjuk majd, és egy szállítási díjjal küldjük el neked. Kérjük, ebben az esetben jelezd az új megrendelésed leadásakor a vásárlási megjegyzésben, hogy melyik meglévő megrendeléseddel szeretnéd összevonni. Kérjük vedd figyelembe, hogy bizonyos növényfajták esetén a szállítási díj a megrendelések értékétől, súlyától vagy a növény jellegétől függően változhat!

Kupont a rendelésed kiszállításától számított 60. napon küldünk neked a hírlevél rendszeren keresztül. Ha szeretnél hozzájutni a kuponhoz, mindenképpen szükséges, hogy feliratkozz hírlevelünkre.